« Odpowiedź #1 dnia: Stycznia 04, 2019, 17:37:26 »
Mam nadzieję, że ta cisza spowodowana jest wyłącznie sezonem urlopowym. Z drugiej strony ostatnia aktualizacja apki i softu EFC-01 była ponad 3 miesiące temu. Bugi w sofcie czekają od 3 miesięcy na naprawienie.
Mam wrażenie że najlepsze już za nami. Kiedyś Zamel odpowiadał nawet na komentarze w sklepie Google Play.
Także na maile. Niestety to już przeszłość.
Uszkodzona od tygodnia strona extalife.pl też nie napawa optymizmem, że ktokolwiek jeszcze przywiązuje wagę do tego produktu. Zobaczymy, może ktoś się odezwie i napisze jak to jest z naszą Exat Life.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 05, 2019, 08:55:04 wysłana przez admin »
Zapisane
Elementy systemu, których używam: 3xSRP-22, 5xRDP-21, 3xROP-22, 4x ROP-21, 1xP-456/36, 1xRNK-24, 3x RNP-21, 1xRCT-22, aplikacja na Android oraz iOS + Home Assistant