Home Assistant pomoc dla początkujących

• 148 Odpowiedzi
  • 47136 Wyświetleń
*

Offline wswsws

• 139
Odp: Home Assistant pomoc dla początkujących
« Odpowiedź #15 dnia: Stycznia 14, 2020, 16:47:21 »
No i teraz już coś mogę zrobić

*

Offline admin

• 1657
  • Twórca i moderator forum
    • Forum ExtaLife
« Odpowiedź #16 dnia: Stycznia 16, 2020, 13:25:36 »
No i super. Daj znać, gdybyś znowu utknął.
Elementy systemu, których używam: 3xSRP-22, 5xRDP-21, 3xROP-22, 4x ROP-21, 1xP-456/36, 1xRNK-24, 3x RNP-21, 1xRCT-22, aplikacja na Android oraz iOS + Home Assistant

« Odpowiedź #17 dnia: Stycznia 20, 2020, 17:49:23 »
Witam.

Zainstalowałem Hass.io na Raspberry Pi 4 Model B - wersja 32bit
Dodałem HomeKit.
Staram się wgrać integrację Zamela ale utknąłem. Jestem początkujący w tym temacie więc pewne sprawy dla Was oczywiste sprawiają mi trudność.
Po włożeniu karty do czytnika SD mam 3 partycje:
Hassos-data
Hasos-overlay
Hasos-kernel - na tej mam katalog supervisor/homeassistant utworzyłem w nim katalog custom_components i wgrałem katalog extralife z plikami (ściągnięty z githuba wersja 1.0.2)
Dopisałem do konfiguracji w pliku configuration.yaml :
extalife:
  user: root
  password: hasło
  controller_ip: moje_IP
  poll_interval: 5
Po odpaleniu HA dostaje w powiadomieniach:
Invalid config
The following integrations and platforms could not be set up:
   •   extalife
   •   extalife.cover
   •   extalife.light
Please check your config.

W configurator pisze:
/config/custom_components/._extalife
'utf-8' codec can't decode byte 0xb0 in position 37: invalid start byte

Logi:
2020-01-19 22:41:16 WARNING (MainThread) [homeassistant.loader] You are using a custom integration for extalife which has not been tested by Home Assistant. This component might cause stability problems, be sure to disable it if you do experience issues with Home Assistant.
2020-01-19 22:41:23 ERROR (SyncWorker_4) [custom_components.extalife.pyextalife] Unexpected socket error