Zawieszanie się aplikacji lub kontrolera EFC-01 na iOS

  • 3 Odpowiedzi
  • 13653 Wyświetleń
*

Offline leo

  • *
  • 2
    • Zobacz profil
Zawieszanie się aplikacji lub kontrolera EFC-01 na iOS
« dnia: Lutego 14, 2018, 18:26:43 »
Witam
Po wejściu do konfiguracji "Czasowy" i próbie edycji zawiesza się aplikacja oraz kontroler. Niestety do restartu.
Wersja kontrolera 0.9.4

Z wyrazami szacunku,

*

Offline admin

  • *****
  • 1657
  • Twórca i moderator forum
    • Zobacz profil
    • Forum ExtaLife
Odp: Zawieszanie się aplikacji lub kontrolera EFC-01 na iOS
« Odpowiedź #1 dnia: Lutego 15, 2018, 10:22:11 »
Witaj na forum,
Mogę powiedzieć Ci tylko tyle, że u mnie taki problem nie występuje na iOS. Edycja w sekcji "Czasowy" działa ok.
A zawiesza ci się zaraz po wejściu w "czasowy" czy dopiero przy edycji lub zapisywaniu? Czy świeci się dioda LED na obudowie EFC-01? Czy świeci ciągle czy miga i jakim kolorem? To wszystko są ważne informacje.
Ja bym stawiał na jakiś problem z kartą SD, ale niewykluczone, że jest jakiś błąd.

Proponuję skontaktować się z firmą Zamel telefonicznie lub zgłosić problem poprzez forum wg zaleceń z posta http://www.forumextalife.pl/index.php/topic,23.0.html

Powodzenia
Elementy systemu, których używam: 3xSRP-22, 5xRDP-21, 3xROP-22, 4x ROP-21, 1xP-456/36, 1xRNK-24, 3x RNP-21, 1xRCT-22, aplikacja na Android oraz iOS + Home Assistant

*

Offline leo

  • *
  • 2
    • Zobacz profil
Odp: Zawieszanie się aplikacji lub kontrolera EFC-01 na iOS
« Odpowiedź #2 dnia: Lutego 18, 2018, 20:42:24 »
Błąd występuje przy próbie edycji zdarzenia
Zawiesza się kontroler i mruga dioda na niebiesko
Aplikacja działa ale nie ma połączenia z kontrolerem

*

Offline admin

  • *****
  • 1657
  • Twórca i moderator forum
    • Zobacz profil
    • Forum ExtaLife
Odp: Zawieszanie się aplikacji lub kontrolera EFC-01 na iOS
« Odpowiedź #3 dnia: Lutego 18, 2018, 23:11:58 »
No to jest tak jak myślałem - błąd karty SD.
Oto cytat z instrukcji:
Cytuj
Błąd karty SD sygnalizowany jest miganiem diod na panelu przednim w kolorze jasno niebieskim (morskim). W takim przypadku konieczne jest odesłanie kontrolera do firmy Zamel w celu wykonania czynności serwisowych.
W takim razie już wiesz co robić.

Pozdro
Elementy systemu, których używam: 3xSRP-22, 5xRDP-21, 3xROP-22, 4x ROP-21, 1xP-456/36, 1xRNK-24, 3x RNP-21, 1xRCT-22, aplikacja na Android oraz iOS + Home Assistant