Sprzedaż blokowana przez instrukcje...jeśli tak się tłumaczą, to na prawdę są amatorami...O tyle mnie to nie przekonuje, że wcześniej potrafili napisać instrukcje do modułów i opisać tam nieistniejące jeszcze funkcjonalności. Przecież znając założenia i funkcje każdego modułu można coś takiego napisać zawczasu. Znając z góry zamierzone wymiary modułów można zamówić blistry także zawczasu. A poza tym - blistry mają chyba identyczne rozmiarowo niezależnie od modułu (moduły różnią się jedynie wymiarem głębokości) - to przecież także taniej wychodzi gdy się używa takich samych opakowań..
Podsumowując - wszystkie te rzeczy można było zrobić znacznie wcześniej i tylko czekać na zatwierdzenie produktu do sprzedaży. Gdyby na prawdę zależało im na czasie to jestem pewny, że mieliby to zorganizowane tak jak trzeba i jedyną przeszkodą byłby brak wyprodukowanych modułów. Widać im nie bardzo zależy, albo nie radzą sobie organizacyjnie. Jeśli to ostatnie to w normalnej firmie ktoś dostałby już niezły oprdl albo po prostu wyleciał z pracy.
Jeśli faktycznie mają tego typu problemy, to przypomina to sprawność firmy rodem z PRL...