Reset urządzenia

  • 20 Odpowiedzi
  • 20331 Wyświetleń
Odp: Reset urządzenia
« Odpowiedź #15 dnia: Listopada 29, 2017, 11:38:41 »
Sorry że dopiero teraz ale jakoś nie było czasu żeby napisać w każdym razie parę dni temu wróciły do mnie moje nowe ściemniacze  :)
i co... i oby dwa działają poprawnie  :)

pozdrawiam

*

Offline admin

  • *****
  • 1657
  • Twórca i moderator forum
    • Zobacz profil
    • Forum ExtaLife
Odp: Reset urządzenia
« Odpowiedź #16 dnia: Listopada 29, 2017, 12:15:26 »
Sorry że dopiero teraz ale jakoś nie było czasu żeby napisać w każdym razie parę dni temu wróciły do mnie moje nowe ściemniacze  :)
i co... i oby dwa działają poprawnie  :)
Ale wymienili ci na nowe czy to są te same tylko naprawione? Ew. te same ale z którymi nic nie robili?

Ja kupiłem sobie zamiennik tego ściemniacza, który szwankuje, ale...nowy zachowuje się identycznie więc one chyba tak mają....przy sterowaniu z nadajnika - nie ma problemu. Przy sterowaniu z EFC-01 scenami - działa. Ale gdy chce z aplikacji wyłączyć tylko ten jeden ściemniacz z ekranu urządzenia, albo zmienić jego procentową moc świecenia to dostaję non stop "urządzenie nie odpowiada" :( Myślę czego to może być wina. Czy obudowa lampy za bardzo tłumi, czy żarówka "sieje" jakimiś zakłóceniami...spróbuję może zaekranować jakoś żarówkę i zobaczymy czy będzie jakiś efekt. Niezależnie od tego gdy ostatecznie nic nie pomoże - spróbuję dorobić kabelek-antenkę do tego modułu. Znalazłem na elektrodzie ciekawy post na temat antenek na częstotliwość 868 MHz. Jak coś będę miał to napiszę w temacie o zasięgu
Elementy systemu, których używam: 3xSRP-22, 5xRDP-21, 3xROP-22, 4x ROP-21, 1xP-456/36, 1xRNK-24, 3x RNP-21, 1xRCT-22, aplikacja na Android oraz iOS + Home Assistant

Odp: Reset urządzenia
« Odpowiedź #17 dnia: Listopada 29, 2017, 13:45:19 »
Wymienione na nowe  :)
mała podpowiedź...  ściemniacze "szaleją" po aktualizacji
pozdrawiam

*

Offline admin

  • *****
  • 1657
  • Twórca i moderator forum
    • Zobacz profil
    • Forum ExtaLife
Odp: Reset urządzenia
« Odpowiedź #18 dnia: Listopada 29, 2017, 14:40:59 »
Wymienione na nowe  :)
mała podpowiedź...  ściemniacze "szaleją" po aktualizacji
pozdrawiam
Szaleją w sensie pozytywnym, że działają dobrze jak nigdy dotąd, czy znowu jakieś dziwne historie wyprawiają?
Elementy systemu, których używam: 3xSRP-22, 5xRDP-21, 3xROP-22, 4x ROP-21, 1xP-456/36, 1xRNK-24, 3x RNP-21, 1xRCT-22, aplikacja na Android oraz iOS + Home Assistant

*

Offline admin

  • *****
  • 1657
  • Twórca i moderator forum
    • Zobacz profil
    • Forum ExtaLife
Odp: Reset urządzenia
« Odpowiedź #19 dnia: Listopada 29, 2017, 15:57:05 »
Nie chce zapeszać, ale wygląda, że cuda są możliwe ;) Pobawiłem się jeszcze swoim nowym ściemniaczem i próbowałem go z innymi żarówkami, innymi ustawieniami "kostki" w obudowie lampy i wnioski są następujące:
  • przy żarówce halogenowej - nie ma problemów z działaniem; tylko mnie to nie interesuje, bo wtedy temperatura wewnątrz lampy z łatwością usmaży całe urządzenie a zwykły halogen pobiera więcej prądu niż wszystkie 6 LED, które mam w salonie
  • zmiana ustawiania ściemniacza w końcu pomogła!! ;D 8) Cud!  Obecnie da się sterować z aplikacji bez problemu. Czasem przy szybkim przesuwaniu suwakiem coś się przytnie, ale to incydentalna sprawa a w porównaniu do poprzedniego egzemplarza - kolosalna różnica! Sterowanie z aplikacji przez EFC-01 jest w końcu w pełni możliwe!

Wrzuciłbym zdjęcie, ale boję się, że jak coś poruszę wyciągając żarówkę z obudowy lampy to będzie gorzej (na prawdę, liczy się tu każdy detal! nawet to jak kable 230V oplatają urządzenie!) więc tylko opiszę ustawienie:
  • kostka zwrócona pionowo dekielkiem z napisami w stronę EFC-01 tak jak np. antena panelowa
  • od dołu mam bok, na którym są podłączenia wszystkich kabelków
  • przewody zasilające 230V oplatają boki kostki - jeden z jednej, drugi z drugiej strony
Oczywiście raportowanie statusu z RDP-21 nadal nie działa przy sterowaniu nadajnikiem RNK wszystkich 3 ściemniaczy na raz, ale to już mi mniej przeszkadza. Może kiedyś Zamel zgodnie z obietnicą zaimplementuje wymuszone odczytywanie stanu każdego odbiornika, więc problem zniknie lub się zmarginalizuje.
« Ostatnia zmiana: Listopada 29, 2017, 16:05:52 wysłana przez admin »
Elementy systemu, których używam: 3xSRP-22, 5xRDP-21, 3xROP-22, 4x ROP-21, 1xP-456/36, 1xRNK-24, 3x RNP-21, 1xRCT-22, aplikacja na Android oraz iOS + Home Assistant

Odp: Reset urządzenia
« Odpowiedź #20 dnia: Listopada 30, 2017, 11:48:02 »
"Szaleje" w tym przypadku znaczy nie działa poprawnie  ;)

pozdrawiam