W przemyśleniach nad
maksymalną dostępna ilością scen przyszedł mi do głowy pewien pomysł.
Mianowicie w pewnych sytuacjach przydałoby się mieć do dyspozycji umieszczanie w scenie innych scen. Chodzi mi o to aby dało się zbudować scenę, w której elementami byłyby inne, wcześniej zdefiniowane sceny. Ewentualnie dla jeszcze większej elastyczności - mieszanie w ramach definicji sceny innych scen z pojedynczymi elementami.
Zdarzyło mi się kilka razy, że chciałbym, aby w innych okolicznościach (np. nie sterowanie funkcją, a bezpośrednio z aplikacji) wywołać oprócz zdefiniowanej wcześniej sceny jakąś akcję dodatkową. Tą akcją mogłaby być inna scena.
Nie wiem jak zaimplementowane są sceny w oprogramowaniu kontrolera, ale może ten pomysł pozwoli nieco zwiększyć dostępną ilość scen dla użytkownika. A nawet jeśli nie, to na pewno zwiększy elastyczność systemu pozwalając na definiowanie scen elementarnych / atomistycznych (ang. "atomic") a co za tym idzie - na poprawę ich ponownego wykorzystania bez konieczności kopiowania elementów ze sceny do sceny.